Online marketing - amit mi használunk

Online marketing - amit mi használunk

Google Ads

Google Ads hirdetési kampányok

AKCIÓ! Amennyiben 120.000 Ft-ot költesz online hirdetésre a Google Ads-nél, akkor ugyanennyi, azaz 120.000 Ft értékben ingyen hirdetési lehetőséget kínálnak neked. Ez egy remek ajánlat, amit mindenkinek szívből ajánlunk. A részletekért keress fel minket a weboldalunkon található elérhetőségeken.

Miért éppen a Google Ads?

A Google Ads egy online hirdetési platform, ahol vállalkozások hirdetéseket helyezhetnek el, többek közt a Google keresési eredményei között. Ez a módszer lehetővé teszi a célcsoport pontos meghatározását, így a hirdetések a legrelevánsabb közönséghez jutnak el. Reklám szempontból rendkívül hatékony, mert közvetlenül az érdeklődőknek mutatja meg a hirdetéseket, növelve ezzel az eladásokat és a márkaismertséget.

Helyek, ahol megjelensz a hirdetéseddel: Google kereső, Youtube, Gmail, Display, stb.

Az AI alapú tartalom-menedzsmentnek és a hirdetés-optimalizációnak köszönhetően a lehető legtöbb emberhez, a lehető leghatékonyabb módon jut el a márkád.

Te csak akkor fizetsz, ha rákattintottak a hirdetésedre. Ez a költség minél alacsonyabb, annál jobb. Ebben segítünk mi.

A komplett hirdetési kampányodat létrehozzuk, monitorozzuk, fejlesztjük.

Kampány létrehozásának díja
50.000-80.000ft

Fiók létrehozása + leírások, címsorok, belső linkek megírása + különféle képarányú reklámanyagok elkészítése

Adatok elemzése

Google Analytics

Mi az a Google Analytics és miért hasznos?

Google Ads hirdetési kampányunk eredményeképpen havonta több ezer ember fogja meglátogatni weboldalunkat (a napi költségkerettől függően). Interakcióba lépnek újdonsült honlapunkkal, mely rengeteg adattal tud szolgálni. A mi feladatunk ezeket az adatok úgy felhasználni, hogy teljesítményoptimalizálást és  konverziómaximalizálást tudjunk elérni.

Milyen adatokkal lát el az analitika?

A Google innovatív módon átalakította hirdetéseinek elemzését. Képzeljük el, hogy van egy nagy tál, amiben minden létező információ megtalálható a látogatóinkról. Az adatszűrőket mi magunk adhatjuk hozzá és ezek alapján a rendszer kiemeli azokat a releváns infókat, melyekre szükségünk van.

1. Példa: kíváncsi vagyok, hogy a webshopom esetében, melyik a legfelkapottabb termék, hányszor nézték meg a termék adatlapját, hányszor helyezték kosárba és hányszor vásárolták meg.

2. Példa: szeretném tudni, hogy átlagosan naponta hány látogatóm van, melyik városból és mikor nézik a weboldalamat. Arra is kiváncsi vagyok, hogy telefonról vagy számítógépről böngésznek gyakrabban.

3. Példa: Miért nőtt meg a forgalmam illetve miért esett vissza? A számok mit mutatnak, működik az akcióm vagy csiszolnom kell rajta?

Rengeteg további példa is van, csak a jó kérdéseket kell feltenni. Minél mélyebben foglalkozunk a válaszokkal, annál jobban tudjuk fejleszteni vállalkozásunkat.

A számok ugyanis nem hazudnak.